meryem_kmr tabiki de 3 de randevumuz yazarım cıkınca ben buraya minikler hemencik iyileşsin 🙏🏻 bu arada ben dün den beri burnunu yıkamıyorum da birer damla serum fizyolojik damlattım daha tıkanmış gibi oluyor sonra daha cok rahatlatıyor odanın da nemi 48 50 arasında olduğunda uykusundaki o hırıltı gitti belki zatem gidecekti belki işe yaradı bilemedim🤷🏻♀️