Arkadaşlar bizde aynı durumdayız. 2 aylık ve sürekli burnu tıkalı. Hep bir hırıltı var. Doktorumuz şu aralar hava gğndüzleri sıcak ve nemli geceleri soğuk olduğu için vücut kendini dengeleyemeyebiliyor o yüzden tıkanıyor yaza tamamen geçer muhtemelen dedi