JollyBaby çok çok normal. Mora refleksi bu. Bebeğin sağlıklı olduğunun bir göstergesidir. Daldığında ya da uykusunda ses duyunca irkilir. Ya da kendi kendine rüya gördüğü için refleks olarak hareket eder. Büyüdükçe azalıyor. Dış dünyayla bağ kurup güvende hissettikçe geçiyor. Kundak vs tavsiye etmem. Siz uyurken irkildiğinizde kollarınız yana yapışık şekilde uyanmak ister miydiniz. Yapacaksanız da sıkmadan sadece sarılma hissiyatı verecek şekilde ama kollarını hareket ettirebilecek şekilde sarmanız gerek. Diğer türlüsü benim için hiç doğru gelmiyor, benim fikrim.