ftmnrckr
Duymuştum bu ismi şimdi siz söyleyince baktım intenretten de soyle bir yazıyla karşılaştım beni tedirgin etti açıkçası. Bi uyaran yok yani durduk yere yapıyor bu hareketi. TV açık ama ses duzeyi aynı ani ses vs olmuyor. Ay korkmalı miyim? :( yazı da şu şekilde. 👇🏻
Refleks, dışarıdan herhangi bir uyaran olmadan kendi kendine ortaya çıkıyorsa ağır bir beyin lezyonundan şüphelenmek gerekir. Refleksin kendi kendine ortaya çıkması ağır beyin lezyonunu, refleksin hiç alınmaması santral sinir sisteminin zedelenmesi veya ağır bir hastalık tarafından baskılanmasını, tek taraflı olarak alınması refleksin alınmadığı ters taraftaki kol sinirinin felcini, köprücük kemiği kırıklarını, uzun sürmesi beyin hasarını düşündürür