happyymotheroftwo 1prensesannesi__ işte aynen öyle emin olamadım ama geçelim zaten bugün haberlerde gördüm bu bölgeler 10-15 derece artacakmış
1prensesannesi__ happyymotheroftwo bir süre daha beklicem bakalım eğer çok sıcak olursa kısa kolluya geccem, şimdi gece sabaha karşı serin oluyor çünkü bizim ben bile bazen uzun kolla yatıyorum
happyymotheroftwo Bugleminannesi28 yok zaten ablasını da öyle büyüttüm onda sıkıntı yok da kolları bir ara giydirdiğimde soğuk gibi geldi bana sonra da zaten vazgeçtim şimdi ise artık sıcak yani buralar daha da sıcak olacakmış yaza dönerim muhtemelen
Bugleminannesi28 happyymotheroftwo kolları önemli değil gogusune dokunun soğuksa üşüyordur. Havalar iyice sıcaklardi valla
karaniremm happyymotheroftwo ben diyarbakırda şark görevinde doğmuşum temmuzun ortasında 4.700 kg annem hiç Bişey giydirmeden sadece örtüye sarıp cıkartmıs yani böyle olduğunu düsündükce eminim dayanılmaz bi sıcak vardır😂