happyymotheroftwo bence bu kadar düşünmeyin benim arkadaşımın evi benimkinden daha sıcak ve çocuğu uzun kollu giyiniyor ve sürekli hasta hafif rüzgar essin hasta oluyor o şekilde alistirmis nasıl alistirirsaniz öyle gider biz bursadayız nisanın başından beri kolsuk kısa kol feln giyiyor kızım hatta gece bile kısa kolla yatıyor üstü açık daha hasta olduğunu bilmem maşallah ben öyle alıştırdım hatta herkes yok hasta olcak yok böyle olur mu diyordu soğuktan korkmayın sıcaktan korkun sıcak hasta eder isilik yapar yazık günah