E_ecesuu insanlarımızda bu zihniyet varken daha 2033 leride bulur o yazıları okuyorum herkes kendini suçluyor ya yok kombiyi aç kapa yaptım yok 55 te yaktım köle gibi sabahtan akşama kadar çalış iş verenden daha çok vergi öde bunlara rağmen ayın sonunu bırak ayın ortasını zor getir yazık çok yazık.