Dimplesbaby
bizim sistem biraz Farklı fatura gelmiyor sitede sıcak suyu gazı parayla alıyoruz manyetikli bir kartımız var ona para yüklüyor saate takıyoruz böyle olunca aylık 100 TL harcıyoruz ısınmak için ev güneş içinde öğlem ekstra sıcak oluyor peteğin vanasından kapıyorum ama sıcak suda alıyoruz aylık 60-70 TL artı ocaktaki gaz parası 10 TL bide doğalgaz 100 TL toplasak 200 anca eder bizim iyi şükür 🙏🏻