asyamasyam5 öyle çok haklısınız biraz içim rahatladı. Bizde sancı çok fazla ama süt alerjisi olmasından da korkuyorum hiçbir belirtisi yok ama yine de acaba ondan mi ağlıyor diye düşündüm. Sizin kaçıncı ayda düzelmeye başladı, sancısı var mıydı çok ?