Kubraatlas öle düşüme bende senin gibi düşünüyordum yokk bir daaha cocukmu olmamasın kardeşi yapmam birdaha dedim unutuluyor o günler 5yıl sonra 2ciyi bile isteye yaptım 🥰🤦♂️😘👶 ki benim ilk çocuğum hem kolik hem arsıZligindan durmaZdi eşimle dışları alişverişe cıkamazdik ağlar susma arabada bile ağlardi 1,5 yaşina kadar devam etti 2 yaşinda eh yani sonra unutuldu gitti 2ciside ayni kolik ama ablasinin biras hafifletilmiş hali😂 üstelik ilkinde ev hanimiydim bunda calişiyorum bakalım 🤔 ne olcak yani kısacasi korkma hepsi geçecek ve hatırlamicaksin bile 💕