SerraD-1823 bizde de vardı kortizonlu krem geçirmez sadece yüzeydekine baskılar sonra tekrar çıkıyor Ben çok fazla krem kullandım çok fazla doktora gittim bolca nemlendirmekten başka bir şey yok ama çok kötü oluyor araştırdım ve şomBen çok fazla krem kullandım çok fazla doktora gittim bolca nemlendirmekten başka bir şey yok ama çok kötü oluyor araştırdım ve lokmanaktar ı buldum instagramdan kurtulduk çok şükür sadece alerjisi olan bir besini yediğinde falan bazen kızarıyor çok nadir