yenianne01 ebrarasil ilk çoçuğumda bende öyleydim ya eşim ya annem yaptırırdı hatta ben tamen kapının dışında olurdum Ve dediğin gibi çok aşırı canım sıkılırdı…şuan 10 aylık oğlumda Ne eşim ne annem dayanamıyor😂kızım ağlamazdı hala iğnede serumda sorun çıkartmaz galiba ondan dolayı rahatlardı…Ama oğlum numaracı🫣Acı çeker gibi görende etini koparıyoruz sanar öyle yaptığı için eşimde annemde yaptıramıyor banada ciddi bir cesaret geldi Onun sağlığı için ve güvende olması olduğunu bildiğim için rahatım🥰
pinkflowers ebrarasil bende sizin gibiydim ilk zamanlar hatta onunla birlikte ağlardım aşı zamanı yaklaştığında dert edinmeye başlardım.. Hâlâ kötü oluyorum kan falan aldıklarında ama insan alışıyor.. 1 yaşına doğru sizde alışırsınız
Turnaaaa Aşı yapılırken ”sen hemşiresin ve bu bebek sana ait değil soğuk kanlı olmalısın” diye düşünüyorum .
Deletedmom_98 ebrarasil Bence bir çocuğun en zor anında desteğini ilk isteyeceği insan annesi. O sebeple üzülsemde ben durup ona destek oluyorum. Aşı onun iyiliği için. Bunu hep hatırlatın kendinize.
aslhnkrts ebrarasil ben hep kendim götürüyorum kendim tutuyorum ben yanında olursam bebişşm de hisseder çok gerilmez korkmaz rahatlar diye düşünüyorum. Dün aşısı vardı hemşireyle birlikte tuttuk aşı olurken sevdim konuştum bitince kucağıma aldım kuxagıma geldiğinde direk sustu ❤️ minik savaşcımla bi şekilde alıştık biz içim gidiyo tabi ama sağlığı için olması lazım benimde güçlü olup tutmam lazım diye motive ediyordum kendimi
ekimkizi_ Ben de çok üzülüyorum kan verdirken aşı da ams yanında olup elini tutarak ona destek olmaya calisiyorum kendimce,iş bitince hemen kucaklayip senin sağliğin ve iyiliğin için diyorum
badeismomm ebrarasil ayın 6 sında 2. Ay asımız var şimdiden stres yapiyorum uzuluyorum cani yqnacak diye. 1.ay aşışında yüzündeki o acısını gördüm çok kötü oldum hemen tesell8 etmeye calistim şimdi 3 tane birden keske benim canim yansa onun yanmasa
delirmeceler ebrarasil ben eşime tutturuyorum kendime iğne vurabilirim ama başkası vurunca içimden başka biri çıkıyor tek kaldığım zamandada resmen kendimi sıkmaktan mosmor oluyorum