ebrarasil merhaba 🤍 benim eşim, kaynanam, annem hiç biri dayanamıyor 🥸 sanki benden çok üzülüyorlar 🙂↔️ ama onlar bana destek olmadığı için ben çocuğuma destek oluyorum mecburum, şöyle düşünün annesi sizsiniz, sizde sakinleyecek ve aşı onun iyiliği için ☺️ kısa süreliğine ağlayıp hemen susuyorlar nasılsa gün boyu üzülmeyin 🤍 rabbim daha beter şeylerden korusun, aşı en kolayı 🤍 böyle zamanlarda hep smalı bebeklerimizi, ailelerimizi düşün.. rabbimin zoruna gider kimler nelerle uğraşıyor sen bir aşı için üzülüyorsun diye. Ben hep öyle telkin ediyorum kendimi 🤲🏻