Nova yagizbatu_mommy Ben 100×190 yaptırdım. Uyuturken yanına yatıyorum. Düşer diye korktuğum için yerden yaptırdım. İçim çok rahat ama uyanınca hemen kapıya geliyor bekliyor. 19 aylık evde dolaşır bir şey olur diye kapısını kapalı tutuyoruz.
MeetJoeBlack yagizbatu_mommy ben de 120-200 almıştım ama benim oda ayırma gibi düşüncem yoktu yani birlikte uyuyoruz o nedenle büyük aldım. Yerle birleşik zaten, oğlum düşmesin diye korktuğumdan öyle aldım bence gayet ideal :)
gozdegunduz [silindi] merhaba ben de 120×200 montessori yatak aldım ancak uygun yorgan ve nevresim takımı bulamıyorum siz nereden aldınız