Kızlar montessori yatak aldım ama 90a 190 aldım şimdi arayıp değiştirsem mi diyorum 100e200 mü alsaydım herkes küçük diyor 90a190ı ve yerden almıştım pişman olursun ayaklı al diyorlar oğlum düşer diye korkuyorum açıkcası o yüzden yerden tercih ettim uyanınca yanımıza gelebilsin rahatca diye de yani daha sonra yine ayak takarım 90-190 la 100-200 arasında pek bi fark yok bence beni bi aydınlatın 😂