3 aylik oglum var burnu tikanmisti daha sonea hafiften inmis asagi ventolin verdi fitopan diye bir surupla klamer verdi doktorumuz gonlum hic razi degil vermeye ama minigim cok zor nefes aliyor bir aksam acile gitmistik orada hava olarak verdiler burada bazi arkadaslar zararini yazinca korktum simdi havayi alinca rahatlamisti ama eldende bir sey gelmiyor ki doktora da guvenemeyeceksek diyorum ama guvenemiyorum da ne yapsak sastik kaldik