ugrakyagiz yasaklı ürün şu şekilde. Yani şeker çikolata hamur işi yağlı kızartmalar seklinde tüketmiyorum. Yada çoooooook canım isterse tartı günümde akşam tüketmiş oluyorum çünkü diğer tartı günüme 1 hafta olmuş oluyor.
Mesela sabah tartılıyorum o gün yeni listem yazılacağı için abartmadan serbest gün ilan ediyorum. Ertesi gün yeni listeye başlıyorum şeklinde. Ben kaçamak yaptıgım halde haftanın 2 3 günü listeye uyamafıgım halde ayda 4 kg verdim. Tam liste uyup 7 8 kg verenler var. Bugün kan değerlerime baktırıcam mesela 29 Nisan tekrar yeni bir haftaya başlıca diyetisyenimle.
Ben 1 ay diyetisyenle devam ettim sonra ara verdim bayram girdi kızım hastalandı VS ama bunlar olmasaydı da herkes boşa par veriyorsun o sitelere devam et demişti 1 ay kendim yapacaktım ama aslaaaaa olmuyor. Çünkü benim diyet bilgim yok. Gün içinde bile danışmam gereken konular oluyor 🥴 mesela 2 ara 2 ana öğünüm var. Ama ben 2 ana 1 ara yapsam olur mu acıkmıyorum bile derdimde danışıyorum diyetisyene. Bize göre evet olur ama bazen diyor ki hayır olmaz 2 ara öğün yap gibi. Diyet bilginiz yoksa kafanıza göre yapılmıyor daha çok vücut ödem topluyor veya tam tersi kılo alıyor gibi