Nur1734 tekrardan teşekkürler zaten tek sağ gogsumu emiyo 7.8 aydan beri sol göğsümden nazar dolayı diye düşünüyoruz bir kere tiksindi emmek istemedi kaç kere verdim emmiyor sol gogsumu süt geliyor ama artık tadı bozuldu kötü oldu bıraktığında ikisini de sagacagim ama onunda içindeki pis süt kalmasın diye biraktirirken benim için tek gogsumu emmesi de avantaj sanırım oraya birşey surmesem de emmez yani bayadir tek göğüs idare ediyorduk ne yaptıysam emmesi inşallah ikinci çocuğumda emer ama 🌼🙏