bebeğim kızlar 28 aylık 2 ay sonra iki buçuk yaşında olacak emzirmeyi bıraktırmak istiyorum düzenli yemek yemiyor emerek uyuyor gece 2 defa kalkıyor ama sabah erken saatlerde emip geri uyuyor sanırım acıktigi için gün içinde 6.7 kere emiyor nasıl bıraktırabilirim azaltarak bırakacağını sanmıyorum salça denedik ıslak mendil ile sildi geri emdi bıberon alışkanlığı da yok gece kalkınca vs nasıl geri uyutacagim lütfen yardımcı olunn