nehirsude0 alpinanneesi diş kasiyicisi var onu buzluğa atsam olur mu peki ishal için şurup yazdirsam olur mu acaba aşırı ishal şuan
alpinanneesi nehirsude0 ishal için Enterogermina kullanabilirsiniz ama en iyisini doktor söyler tabiki yazdırın fazla ishal sıvı kaybına neden olur
nehirsude0 gokceege bir yandanda üsütür diyede korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum ama yarın ilk işim bir doktor önermişti kekik yağı diş için onu deniyecegim
nehirsude0 Maka_Paka salyasi azaldiysa belki çıkarmaya çok yakındır benimkininki bugün başladı aşırı salya
Maka_Paka nehirsude0 3. Ayından beri aşırı salyasi vardı. Geçen hafta ateşlendi, sonra birden salya kesildi ama yakın hissediyorum 😁
agzimizintadikacmasin nehirsude0 biliyorum bebeğim ya keşke hemen çıkarsalar acısız bir şekilde 🌸 yaza kalmadan seninki de çıkarır inşallah biz ön aylık olacağız 2 tane çıkardık çok şükür 🥰❤
agzimizintadikacmasin nehirsude0 bu koca neler çekiyor elinden ya 🤣🤣 seninkiyle benimki bir araya gelse döktüklerini kimse toplayamaz ahahah🤣🤣 5 sezonluk magazin çıkar fhghfhhh
nehirsude0 agzimizintadikacmasin asıl ben neler çekiyorum burcu gereği çift karekterli resmen😂 ki ben hiç sevmem neyi kinadiysam başıma geldi😅
_xAzrax_ nehirsude0 evet diş gibi duruyor aşkımsu. Eczaneden tetagil diş tozunu al kısa süre de olsa rahatlatır ağrısını alır 🌸💖
nehirsude0 _xAzrax_ alırım aşkım birde şey alacağım kekik yağı bir uzman doktor önermişti şu parmak fırça alsam iyi mi o
agzimizintadikacmasin nehirsude0 benimki balık sen iki ikizler aslında iyi eş olurlarmış ben de hep kınadım balığı başıma geldi fjhjfkksss🤣🤣