
7 ay 25 günlük kızım bugün aşırı derece ishal oldu muz vermeme rağmen iki tane ishal yaptı 3 kere kafasında sıcaklık var vücudunda yok ama bide en son 3 aylıkken salya akıtıyor’du şuan aşırı salyalandi ve çığlık atıp ağlayarak uyanıyor atak mi diş mi anlamadım bilenler lütfen yazsın bide yarın doktora götürüp ishal için şurup yazdirsam mi hiç ilaç verme taraftarı değilim ama mecburum galiba😢