Alyairem hangi ilacı başlattı bnmde oğlum şuan 3 yaş 4 aylık. Geçen sene İlk nöbetini 10 Ocak da geçirdi, sonra 24 Şubat da geçirdi, eeg ve mr çekildikten sonra, tekrar geçirince bizde ilaca başladık. bu Mart ayında tam bir yıl oldu. Tekrar raporu yenilendi. Ama bir yıl boyunca tekrar geçirmedi çok şükür,🤲 darısı size Allah’ım bir daha yaşatmasın o günleri..