Alyairem Öncelikle sakin ve sabırlı ol canım bebeğin sağ sağlim çıkacak kalbini ferah tut, insanız hepimizin başına gelen şeyler benimde bebeğim 1 hafta yattı hastanede Rsv virüsünden ağlaya ağlaya bir hal olmuştum hiç korkma hastane en güvenli yer şuan bebeğin için doktorlar hemşireler en şu şekilde tedavisini yapacaklar işleri bu önce Allah’a emanet sonra doktorlara. Yoğun bakım kötü biryer değil sadece daha gözlemlenebilir hale getiriyorlar tedaviyi. Otur bekle çıkınca bana da yazarsın burdan dua edeceğim sana hepimiz gibi.