Ayserose iyi de ekran otizm yapmaz, otizm genetiktir. Yani genlerinizde otizm varsa izletmeseniz de ortaya çıkacaktır. Fazla ekrana maruz kalma otizm gibi belirtiler ortaya çıkarır. Bunu yakınımın çocuğunda gördüm ve tv ortadan kalktığında çocuk düzeldi. Daha sosyal, ağlamayan çevresiyle uyumlu konuşmaya çabalamaya başlayan bir çocuk oldı