Zarina11 Geçen hafta benim arkadaşımın oğluna kondu atipik otizm teşhisi ,o günden sonra ben de dedektif gibi kendi oğlumun davranışlarını takip eder oldum .Her hareketinden bir mana çıkardım ..O yüzden sizi anlıyorum , sonra arkadaşım olan bir doktora danıştım , bana yukarıdakileri sordu hepsinin karşılığı evet’ti .O zaman kendine bir psikolog araştır ,çocuğun da yakasını bırak dedi 🤷🤦🏻