sibelkilic muzicelerim2 senın hıssetmedıgın hafif sancıların cıkmıs benımde oyleydı hatta dogumuna daha vardı dedı doktorumuz 1 hafta sonra oglum geldı dunyaya 38+2 de adet olur gibi sancıyla baslıyor sonra yukselıyor