muzicelerim2 HAFTAM 33+1 Haftadan beri kasılmam var doktorlar normal karşıladı ağrılarıda hafif hafif hissediyorum artık Kimi nstdeki ağrılar için erken diyor
Tombikdonerartikcokpahali muzicelerim2 bir tane sancın çıkmış ama zaten düzensiz olduğu için önemsiz diyeceklerr. Yalancı sancı
sibelkilic muzicelerim2 senın hıssetmedıgın hafif sancıların cıkmıs benımde oyleydı hatta dogumuna daha vardı dedı doktorumuz 1 hafta sonra oglum geldı dunyaya 38+2 de adet olur gibi sancıyla baslıyor sonra yukselıyor
Ucansupurge pembikmom niye anlamasınlar ki bir sürü hemsire arkadaşımız var 🤔😁 tamam sen anlamiyorsun evet bende anlamıyorum ama elbelt anlayan çıkar.👍🩷
pembikmom Ucansupurge aa evet hemşireler anlar canım ben bizlerden bahsettim ben anlamıyorum şahsen 😂💓
Ecekus_mom Üstteki bebeğin kalp atışı, alttaki senin sancıların. Sanırım 30 dan yükseği sancıya giriyor arada senin ki fe yükselmiş, biraz kasılman var. Doktorun riskin yok diyorsa bilmiyorum, onlar neticede en iyisini bilirler
muzicelerim2 Ecekus_mom hangisi bebeğin kalp atışı hangisi benim sancım bilmiyordum şuan öğrendim çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏 Doktor bu gidişle erken doğurursun dedi biraz moralimi bozdu bide özele gidicem aynısı mı çıkıcak bakalım ilerleme var mi
muzicelerim2 Tombikdonerartikcokpahali doktora kalsa erken doğurursun diyor çok acil bisey olsa daha erken mudahele etmez miydi dimi
muzicelerim2 delirmeceler erken doğum yaparsın sen bu gidişle dedi ama nstleri çok kötü 😒 ultrasonlarida öyle
Ecekus_mom muzicelerim2 bence de özele git hatta riskli gebelik uzmanı olana git onlar daha detaylı bakıyorlar. Allah korusun erken doğum riskin varsa ona göre iğne veriyorlar, ilaç veriyorlar. İhmal etme bebişin daha küçük, ne kadar karnında kalırsa o kadar iyi
delirmeceler muzicelerim2 doktorunuzunda normal karşılayıp sonra erken doğum yaparsın demeside kafa karıştırıcı ki ben erken doğum yapmış birisiyim hep yüksekti 7 gün sonunda doğum yaptım 5 günde zirvede sancı çektim sırf biraz daha anne karnında kalmaları için
Ucansupurge pembikmom Valla bende anlamıyorum yalan yok 🤔😁 ama ebeler falan vardır elbelt kocaman platform 😅😁
pembikmom Ucansupurge aynen doğru genelde bunu yapıyorlar hastaneye gitmek yerine buraya soruyolar ya ona da dedim aslında 😂🥰