gzmcnr biz aptamil kullanıyoruz. doktorunuza sorar mısınız bebeğiniz 8 kilo olunca çok sağlıklı mı olacakmış . Ay ay aldığı gr önemli olan çocuğu şişirince nolacak ki . Ben 4. Aydan sonra sütüm yetersiz geldiği için mama takviyesine başladım anne sütü mama ilerledik suan da sütün nerdeyse hiç yok mama ek gıda devam ediyoruz . 7 aylık bebeğim 7600 kg . 2500 gr doğduk her ay neredeyse 800 -900 gr alıyor . Önemli olan bu bazı bebekler minyondut bazıları tombiş olur yani bunun aksi yok . Sağlıklı olsunlar yeterki