nehirsude0 ben evlenirken 40 kiloydum hiç alamadım senelerdir hamile kaldım 56 oldum doğurdum 48 de kaldım son iki aydır 46 çok yersem en fazla 47 oluyorum yani ilginç geliyor bana kilo almak için fazla yiyorum özellikle hamburger pizza vs gece çok söylerim dışardan yiyip uyuyorum ama gram değişim yok iki seçenek var ya sigaradan diyorum çok içtiğim için yakıyorum yada midemde parazit var yediklerimle besleniyor onu da yeni okudum kanda çıkmazmış tekrar gidicem doktora