6163 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bizde tayin dönemindeyken ilk önceliğimiz beraber gelebilmekti çok şükür oldu bu yaz 2. Yılımız doluyor beklentiyi çok yüksek tutmazsanız çabuk geçer bizimde tek sorunumuz İlçe hastanesinde çocuk doktoru yoktu çocuk hastalanıyor gidiyorsun acile pratisyen hekim var çok şukur doktor geldide