6163 gormussunuz zaten yazdiklarimi bitlis hakkinda . Bayburt bati olarak yaptık biz bayburttan beterkeri varmia dedim hatta simdi canim bayburt diyorum yani oyle soyleyim oraya allah kimseyi dusurmesin , erzurumda arkadaslarimiz var cok rahatlar nöbet konusundada gorevde pek olmuyor, erzincandada 2 tane ilce var oraya gitmek biraz sorun onun haricinde merkezi rahat