marsiyen denizzalp Benimde 4 aylıkken 6100 çıktı doğum kilosu 3200 😒😥 Mama da içmiyor kaşıkla verin dediler. Onu da 10 cc ancak içiyor.
ebebe denizzalp tribe girmeyin hiç normal benim kızım da öyleydi. Boyu da ayına göre çok uzundu herkes zayıf bu çocuk derdi ben de burdaki kilolari okudukça hep uzulurdum. Ama artık takmiyorum hiic. Sağlıkli ve mutlu bir bebek çünkü ❤️
semasyy denizzalp bizde 4 aylığız 6 kilo ama bakıyorum bacakları falan tombik tombik sanırım bizimkinin biraz boyu kısa 1 aylıkken 5 kilo nedir 4 kilo doğmuştur kesin
denizzalp semasyy banada öyle geliyor kız tombik tombik inanki 😂 kilolu olunca iyi bakılmıştır ama öyle demeyelim yine biz bakamamışız