oglumunannesiyim_- Bebeğim 43 günlük bugün doktor kontrolünde 5 kilo 58 cm çıktı kilosu nasıl acaba kızlar
KaynanaYiyen oglumunannesiyim_- Kiminin çocuğu 2 kg doğar birinci ayında 3 kg olur. Kiminin çocuğu da 4 kg’ doğar 5 kg olur. Kaldı ki doktorunuz size zaten iyi ya da kötü demiştir.
1Umut oglumunannesiyim_- bu sorunun şaka olduğunu düşünmek istiyorum.Dalga mı geçiyorsunuz? Yoksa ciddi anlamda mı? 43 günlük bebeğin 10kg mi olması gerekiyor? Daha ne olsun istiyorsunuz?
Duygumom27 Sormak için sormayın ya hu. Gerçekten sizin gibiler yüzünden psikolojim bozuldu. 6 aylık 6 kg bebeğim sizin ki 6 ayına gelince 10 kg olur hiç dert edip tasalanmayın tosuncuk olur
livanurvealpinannesi61 oglumunannesiyim_- 1 aylık 5 kilo daha ne olsun yani. 7 8 kilo mu olacaktı. Dikkat edin fazla kilo iyi değil.
Turnaaaa Ayyy çok zayıf bu çocuk büyümez asla bakamıyorsunuz kesin sütünüz filan da yaramıyor iyi bir anne değilsiniz (ironi).. Bacım silkelen ve kendine gel rica ediyorum
Bugleminannesi28 oglumunannesiyim_- aşırı fazla bu şekilde giderse obez olur diyim Dalga geçiyorsunuz gerçekten doktor demiyor mu iyi veya kötü
kumimom oglumunannesiyim_- Hayır çok zayıf. Durmadan emzir üstüne de mama ver biraz kilo alsın. Tövbe estağfurullah 🫣😂
ebebe oglumunannesiyim_- ya siz şaka misiniz bunu cidden sormuş olamazsınız kaos için açılmış bir başlık olduğunu düşünüyorum. Burda bebeğinin kilosu düşük anneler ne kadar üzülüyor böyle basliklarda seninn haberin var mı ?