Kizlar benim oğlum 3 aylık burun akıntısı hep vardı hafif öksürük başladı sonra siddettelejince öksürük doktora gittim bronsiolit olmuş yani bronşite çok yaklaşmış sakin aksatmayın hemen gidin bence antibiyotikle öksürük için ventolin versi gerçekten öksürüğü kesti ama mama meme alıyor beni emiyor ama mama yemiyor ya bendede çok süt yok devam eder diye çok korkuyorum iştahsızlık varmı sizlerede de herkese buarada acil şifa versin rabbim🙏🏼🙏🏼