Yildizz_ oglum 2 haftadir hasta :( orta kulak iltihabi ile basladi. Asiri oksuruk, balgam, ishal ve istahsizliktan dolayi 2 gun once aile hekimine gittik ve bronslarini usutmus dedi. Hava verdi. Fitil kullaniyorum agrisi icin. Sukurki 2 gun once 39,5’a firlayan ates birdaha yukselmedi ve suan 37,8 civari. Balgamdan dolayi ictigi sutu cikartiyor 😓yavrumda ne uyku kaldi ne istah. Antibiyotik vermedi doktor virus oldugu icin, dinlenecek ve bikac gune toparlanacak salgin var dedi gonderdi