edefneee merhaba ilk aldığımda bir tarifte yoğurtla beraber yapıyorlardı ben de öyle yaptım baktım bebeğim yüzünü ekşitiyor yemiyor eyvah dedim yorumlarda herkesin bebeği sevmiş benim kız yine sevmedi diye. Sonra bir gün küçük bir tencereye bir yemek kaşığı zeytinyağ koyup bir tatlı kaşığı da tarhana koyup 30 sn falan kavurup üzerine göz kararı su koydum ama ölçek olarak bakarsak 1 çay bardağı falandır hemen hemen, içine bir tutam da tel şehriye attım bazen içine azıcık bi çimdik deniz tuzu ve tatlı toz biber atıyorum çok seviyor