MiranAlpinannesi canım yanlız değilsin benimde lohusaligim berbat ötesi geçti unutamıyorum o günleri bebek kolikti ben iğne kullanıyodm Babanem yardım etti 75yasinda kadın. Ne kadar edebilir orasını düşün çok zordu Ağustos sıcağına denk geldi doğumum sezeryan yaraları bı yandan bı yandan göğüs ucu yaraları iğneler uykusuzluk susuzluk açlık dibine kadar yaşadım 8aylik olduk hala depresyon devam ediyor bence kendimi toparlayamadm psikolojik destek alıyorum herşeye hemen sinirlenip ağlıyorum WhatsAppdan psikolojik tedavi görüyorm konusrak bnce sende tedavi ol illa ilaç kullanman gerekmez