Oncelikle psikolojik destek almanizi öneririm ama imkaniniz yoksa bol bol ten temasi kurun bebeginizle. Ciplak gogsunuze yatirin, uyutun. Hep anda kalmaya çalışın emzirirken ona bakin, dokunun. Şuan sürekli emme ve uyuma evresinde olduğu ve siz de anne olarak en yogun fiziksel zorlanma evresinde olduğunuz için boyle hissediyor olabilirsiniz. Bebek gülmeye basladiginda da farkli bir duygusal dönem oluyor. Bircok anne yasiyor, hissettiginiz duygudan utanmayin. Bircok sebebi olabilir. Kan degerlerinize baktirin. Annenizin yardimci olduğunu soylemissiniz. Anneniz daha cok ev isleri yemek gibi isleri yapip sizin hayatinizi kolaylastirabilir. Siz bu süreçte sadece bebeginizle ilgilenin. Bir de esiniz, bebeginiz ve siz az da olsa sadece ucunuz icin bir olan yapin, kapi önüne cikmak bile olsa.
Hayatiniz değişti, yeniden yapilandirmaniz gereken bir surectesiniz. Bu sizi korkutup bag kurmanizi engelliyor olabilir. Kendinize cok yuklenmeden zamana birakin. Ama bu duygulariniz uzarsa ve kotulesirse lutfen destek almaktan cekinmeyin. Spotify da annelik iklimi diye podcast yayinlari var. İnsan bazen kendi yasadiklarini baskalarinin da agzindan duymayi onemsiyor.