Nil2022 bana neden ispat etmeye çalıştınız bu kadar 😀 işin uzmanıyım ve eminimki herkes gibi sizin de hatalarınız olmuştur olacaktır. Bu gaz çıkarmayı bilmek, alt değişmeyi bilmek vs değil. Mükemmelim moduna gerek yok. Bana ispat etmenize de gerek yok bildiklerinizi, inanın okumadım bile. Annelik çok zor hele bebek zorsa daha da zor. Anne tek olabilir, uykusuz olabilir, dalgın olabilir bi an anlık bir hata yapabilir. Çare aramak için yazam bir annenin anneliğine laf edemezsiniz diyorum kısaca. Kadın napmış da ana olamaz. Çocuğunu sokağa mı atmış? Dövmüş mü? Bağırmış mı? Aç mı bırakmış? İhmal mi etmiş ilgisiz mi bırakmış? Yanlış uygulama yapmış. Dediğim gibi çok sert bir cümle umarım bu kadar kolay duymazsınız bu cümleyi. Nokta.