BengeldimNabersiniz Cicektebenimcicekligunlerde sıkıntı olmaz balkonunuzu suslesin ozaman fazla bakımda istemez su ve sevgi yeterli 😍 bende Güllere taktım kafayı onlardan bulup almalıyım 😂
Cicektebenimcicekligunlerde BengeldimNabersiniz komşumun bahçesinde çok gül var tam kahve fotosu çekmelik 😍 benim balkonum küçük 🤷🏻
BengeldimNabersiniz Cicektebenimcicekligunlerde ahhhh Gül bakımı zor benimde vardı 3 renk 1 sene bakabildim rüzgar dallarını kırdı sonra öldü gitti 😑 şimdi tekrar almak istiyorum bakalım daha köşe yerlere koyacağım bulursam 😍
Cicektebenimcicekligunlerde BengeldimNabersiniz komşularımın bahçelerinde var kendi kendine büyüyor.Yerini seven çiçek bakmasanda oluyor.Halamizin köyünde var yazdan yaza gider yağmur suyuyla her sene gülleri açar.