Nacafa ben yeni ektim 1 2 ay oldu maske yapıcam yanık izi derken iri olanları kopardim ama hemen yeni dal veriyor.
Arsız bı bitki komşumun saksılardan taşıyor bıkıp dağıtıyor bizlere 🤣
Unutmak bakım yapmamak gerekiyor.
Sulama sevmiyor 15gunde bir anca suluyorumdur kendi kendine büyüyen bir bitki