aysennnnnn bebekten bebeğe göre değişiyor demek ki herhalde , mustelanın normal serisini kullanıyordum onunla daha kötü oldu stelatopia serisine geçtim daha iyi gibi ama yinede var, kendimce diyette uyguladım geçmedi henüz. Deterjan olarak da uni baby kullanıyordum onda da siveno deniyorum. Sivenoyu daha çok beğendim