kimbuayseeee 2 yaşından beri deniyordum defalarca oğlum inatlaştı bıraktım istemiyorum dedi bıraktım üstelemedim sonra kendi istedi başladık kabızlık makat çatlağı vs aylarca uğraştık doktorumuz da ara ver kabızlık daha kötü olmasın dedi neyse 10 gün önce kendi bezi attı ne gece ne gündüz hiç kaçırmadı ve direk kaka çiş olarak öğrendi artık tuvalet eğitimi gözümde çok büyümüştü yapamayacağız diyordum hep herkes hazır olduğunda öğrenir demişti öyle oluyormuş biz 39 aylık olacağız kabızlık çatlak vs derken geç oldu ama kolay oldu şükür