kimbuayseeee Kızlar tuvalet eğitiminde gece bezi kestiğinizde daha hızlı mı yol katettiniz bunu öğrenmek istiyorum.gece ve gündüzü aynı anda bezi bırakan takmayan var mı? Varsa gece nasıl bir yol izlediniz mesela kaç saatte bir kaldırdınız?
bisenakillisinzaten kimbuayseeee gece gündüz birden çıkardım bezi. Geceleri hiç kaldirmadim. İlk 3 gün altına yaptı bı kere onu uyandirmadan kalktım değiştirdim. 3. Günden sonra yapmamaya basladi
frappuccino kimbuayseeee 1 / 2 gün gece taktım , sabahları kuru kalktı hiç ıslatmadı bezini , 2. Günü gece ağlayarak çişim geldi diye uyandı o an çıkardım zaten bezini rahat uyusun diye. Sonrasında çok sıvı vermiyordum yatmaya 1 saat kala ☺️
hepbahar123 kimbuayseeee 4 gün bitiyor ama hala tık gelişme yok umudum çok kırıldı ama pes etmeyeceğim. Geceli gündüzlı bez bağlamiyorum ben
Deletedmom_106 kimbuayseeee bende şu an aynı süreçteyim bütün gün altına kaçırdı pes etmedim bakalım yarın ne olacak
kimbuayseeee bisenakillisinzaten çok zorlanıyoruz başlarda iyiydi gündüzleri söylüyordu çişi geldiğinde şu an hep kaçırıyor veya bilerek altına yapıyor bir anda oldu böyle Şehir değişikliği yaptık düzeni bozuldu diye sanırım Aslında henüz gündüzü oturtamadık
bisenakillisinzaten kimbuayseeee 22 aylıkken bıraktırdım. Şuan 32 aylık. Alışır hiç korkma illa ki ogrencek. Arada kacirmalar olur ama sonra hiç yapmamaya baslar.
frappuccino kimbuayseeee sakın pes etme, bu süreci çok çok uzun tutan çocuklar olabiliyor ama kuru kalkacak zaman sonra çişini söyleyecek gece uyanıp.
gozbebegi bisenakillisinzaten aylarımız aynı Aynı zamanda bırakmışız Asıl sorum şu Çocuğunuz kaç kg yemek yiyor mu Galiba piskolojm bozuldu
hepbahar123 kimbuayseeee benim oğlum da 27 aylık 4.gün bitti geceli gündüzlü ben de kestim ama bakalim nolcak hep altina yapıyor tuvalete oturmuyo orda suyla oynamak istiyo
Melike55 Kızlar benim oğlumda 2buçuk yaşında kendi tuvaletine oturuyor çiş diyor ama yapmıyor nasıl bezi bıraktırmalıyım sizler nasıl başladınız bilgi verebilir misiniz?
Adaduru34 Deletedmom_106 aynı durumdayım 2 gundur denıyorum 28 aylık ama gün boyu söylemıyor altına yapıyor götürüncede çiş yok dıyor
fatma_6141 Deletedmom_106 benim oglum ayakta bezine yapıyor kakayı cok zorlanıyorum sizinde oylemi acaba
Deletedmom_106 fatma_6141 kaka henüz yapmadı 2. Gün bugün gelmiyo diyo . Çişi hep yaptı bugün 3 kere tuvalete gittik . Kaka yı da halledersek ( o daha zor ) tamamdır
fatma_6141 Deletedmom_106 hayırlısı abla bende zorlancam gibi hic çömelmıyor hep ayakta kaka yapıyor 3 yas 3 aylık