tostperisi merhaba, kanguru almadığıma çok pişmanım sling almıştım onu istemedi rahat edemedi şuan bizde ailemin yanında dışarı salıncak vs kurduk bebek arabasına alıştırma yapıyoruz salıncakta sallıyorum vs derken öyle zaman geçirmeye çalışıyoruz ama gündüz uykuları yok denecek kadar az olduğu için ne bebek arabasında ne salıncakta direnebildiği kadar direniyor on dk uyuyup kalkıyor bakalım hayırlısı 🙏🏻