Bebeğim 7.5 aylık olacak . Daha yeni yeni adapte oluyorum. Çok ağır yaşadım. Oğlumu çok seviyorum ama depresyon döneminde kucağıma bile almak istemedim. Dışarı hava almaya çıkıyorum diyip eve saatlerce dönemiyordum. Eşim sagolusun onun desteği ile aştım. Zaten zamanla bebeğin de düzeni oturuyor her şey daha kolay oluyor. Sadece o dönem psikolojik destek almadığım için pişmanım. Ama her şey geçiyor, tüm zorluklar bitiyor. Rabbım bebislerimize hayırlı ömürler versin.