sdm30_ ilk gebeliğim tüp bebek ile oldu. Yumurtalık rezervimde sıkıntı vardı çok kiloluydum. Sonra çok kilo verdim kızım 3 yaşındayken başka bir nedenle doktoruma gittim. Rezervin çok iyi hemen ikinciyi yap dedi. Ben istemiyordum ama pek de korunmuyorduk ama olmadı. Kızım 4,5 yaşındayken adet düzensizliği için tekrar doktoruma gittim. Ultrasonda birşey gözükmüyor rahim filmi çekelim dedi. Bu arada eşime de sende sperm testi ver bi baksınlar dedi. Eşimin sperm kalitesi ve sayısı çok kötü çıktı. İki doktor ameliyat dedi bir prof ameliyat olsanda düzelmez bu saatten sonra dedi. Ben rahim filmi çekildim ve tüplerimin biri tıkalı çıktı. Yani ikimizde de ciddi sorunlar vardı. Doktorum filimden sonra hastalanınca gel tedaviye başlayalım dedi. Ama biz boşver nasıl olsa bir çocuğumuz var birdaha aynı tedavileri ne biz nede bedenim kaldırabilecek durumda değiliz dedik. Tamamen çocuk fikrini unuttuk bizim için kapandı gitti. Ama filimden sonra bir kez adet oldum birdaha olmadım. Heralde menepoza girdim diyerek adet gecikmesinden 10 gün sonra öylesine test yaptım ve hamileydim. Şuan 5 aylık oldu bile. Size bunları anlatmamda ki sebep Allah yazdıysa her koşulda olur. Kendinizi şartlamayın boşverin gitsin ama testlerinizi mutlaka yaptırın. Örneğin rahim filmi hamile kalmayı kolaylaştırıyor. Hakkınızda hayırlısı olsun Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏