sdm30_ Merhaba hanımlar 7-8 aydır çocuk istiyoruz kızım ilk denemede hemen olduğu halde şimdi olmuyor. Kızım 3 yaşında kardesi doğana kadar dört olur diye düşünüyordum . Tek çocukla da haystim zor hep onunla ilgilenmemi istiyor . Eskiye oranla bir tık rahatladik ama can sikintisindan tek eğlencesi ben oluyorum bu da bir yerden sonra beni bunaltiyor. Kardeşiyle arasındaki fark çok olmazsa beraber oynarlar diye düşünüyorum. Kendimi de her zorluğa hazırladım .Hazır hissediyorum ancak gel gör ki olmuyor . Her ay hamile gibi hissedip test yapıyorum ama sonuç hep negatif 😔 Belki böylesi benim için daha hayırlıdır belki de çok zorlanacagim diyorum kendimi teselli ediyorum ama yine de her seferinde hayal kırıklığı sıkmaya başladı . Doktora gittim süt hormonum yüksekti ilaç verdi . Hamile kalamazsan iki ay sonra gel tedaviye başlayalım dedi . 1 ay daha deneyip gideceğim . Hayırlısı olsun ne diyeyim 🤷[](https://)
Fasulye12 sdm30_ can sikintisindan tek eğlencesi ben oluyorum bu da bir yerden sonra beni bunaltiyor. E yarı zamanlı kreşe başlatın .
devrim_gnl sdm30_ Allah’ım nasıp eder inşallah, ablam da aynı kızı 4 buçuk yaşında 2. Nasip olmadı henuz
sdm30_ EypMom Çevremde bir kaç kişide de böyle olmuştu daha sonra çocukları olmuş tabi . Ama bir tanesinin çocuklarınin arası 10 yaş . İkinciyi en baştan çocuk büyütmüş gibi büyüttüm diyor.
EypMom sdm30_ aa doğrudur gerçekten duymamıştım zor olur tabi ya 10 yaş fark unutur insan tecrübesini
tombikdonerkankasiiskender Bir kadın doğuma muayne olun belki enfeksiyon falan varsa oda engel oluyodur
sdm30_ tombikdonerkankasiiskender Enfeksiyon ve mantardan o kadar çok gittim ki . Bir sürü fitil ilaç kullandım .
Babygirll sdm30_ benim doğum doktorum öyleydi ikinci çocukları hiç olmadı hem eşi kadın doğum uzmanı hemde adam kendisi doğum uzmanı ama olmayınca olmuyor
tombikdonerkankasiiskender sdm30_ tekrarlamış olabilir gebelik düşünürken önce kontrol muayne önemli bence sağlıklı bi hamilelik için
Barlaskooo sdm30_ bende bununla çok mücadele ettim ve günlük pedi hayatımdan çıkarttım her gün çamaşırımı değiştiriyorum veee çamaşırlarımı ayrı biriktirip yıkıyorum 60 derecede. Tavsiye ederim bu şekilde yaptığımdan beri hiç enfeksiyon olmadım
Ecemnurmom sdm30_ Allah bilir onu o nasıl birşey bence yalan diyolar ben 2 ci kızıma hemen hamile kaldım Allah’ın izniyle olur 😊
frappuccino sdm30_ benim de oğlum 3,5 yaşında, 8 ay denedik hamile kalamadım tekrar. Sonrasında bi arkadaşım ilişki sonrası direkt kalkma 10 dakika bacaklarını duvara dik yat dedi bende yaptım 1 ay sonra hamile kaldım. Şimdi doğuma 10 günümüz filan var😊
Dfncgdm2022 frappuccino bu bılgı yanlıs canım dogruluk payı ne yazıkkı yok sebebı ıse spermler zaten o kadar hızlı bır sekılde hareket edıyorkı yatsanda kalksanda bır sey degısmıyor hatta unlu bır kac doktor bunu acıklamıstı
alparslan1_ sdm30_ ilk çocuğu hemen olup ikinci çocuğu 4 sene sonra olan bile var etrafımda. Ve hap vs kullanmadan. Yani biz genelde ilk çocuk hemen olunca ikincidede aynı şeyi bekliyoruz ama hayırlısı olsun🤲💕
sdm30_ alparslan1_ Aslında ilk çocuk genelde zor oluyormus gibi dusunuyordum ben . Neyse Allah’tan ilki zor olmadı o zaman hiç mi olmayacak acaba diye daha çok strese girerdim .
yirmiikikasim23 sdm30_ her pozisyonda hamile kalinsaydi asilamada 20 dk ayaklar yukarda yatirmazlardi. kesinlikle yatip ayaklari dikmek gerekir birde sogan kuru deneyebilirsin bi tanidigim 7 sene ara verip cocuk yapmak istedi 4 sene sonra oldu kizi 12 yasindayken Allahtan umut kesilmez
Aloneeee sdm30_ cnm ben 3 doğum yaptım(biri vefat etti hayatta 2 tane var) bir de kürtajım var. Şimdi tekrar deniyoruz ama aylardır benimde olmuyor bir sebep de bulamadılar bende çaresiz her ay bir heves bir umut bekliyorum