Kızım 18 aylık oldu hala gündüz 2 uyku yapıyoruz geç kalktığımız halde normal mi bu 😄 bu ara da ben tek uykuya düşüreyim dedim çok denedik öylede ama 4 saatte bir uykusu geliyor huysuzlanmaya başlıyor. Genelde 9 buçuk ,10 gibi kalkıyoruz 1 buçukta öğlen uykusuna yatıyor 45 dk falan uyuyor sonra akşam 6 da bir daha 2. Uyku yapıyoruz ondada 1 saat uyuyor bir daha akşam 10 buçuk,11 de yatıyoruz. Birde erken kaldırıp tek uykuyu denedim öyle çok daha zorlanıyor erkenden uykusu geliyor benimde işime geliyor açıkçası çok erken kalkmasını istemiyorum ama tek uykuya düşmek istemesi gerekmezmiydi 😄 ki çokta hareketli bi çocuk