Ezgi_Kaya Pamugumoglummm eskiden magnet tıp merkezindeydi. Orada 120 tl idi. Buraya henüz gitmedik. Çünkü 1 hafta oldu başlayalı.ancak gözü kapalı güvendiğim tek doktor diyebilirim.